Оплата

Оплата замовлення

Оплата замовлення можлива двома способами:

  • Передоплата на розрахунковий рахунок ФОП для фізичних та юридичних осіб
  • Онлайн оплата на сайті
  • Післяплата

Передоплата на розрахунковий рахунок ФОП

Після підтвердження наявності обраного товару менеджером, ви отримаєте реквізити для оплати на вайбер або інші соціальні мережі.

Післяплата

Ви можете замовити товар післяплатою через Нову Пошту або Укрпошту та оплатити його після огляду в обраному вами відділенні.

Важливо:

  • Комісія за післяплату стягується згідно з тарифами Нової Пошти або Укрпошти.
  • При оплаті у відділенні поштовий оператор може брати додаткову комісію.
  • Незабрані післяплатні посилки автоматично повертаються через 5 днів. Замовлення анулюються.

Огляд посилок

Рекомендуємо оглядати всі посилки при отриманні у присутності співробітників відділення Нової Пошти або Укрпошти. Претензії щодо пошкоджень, виявлених після огляду вдома, не приймаються.

Доставка

Існує два варіанти доставки замовлень:

  • Нова Пошта
  • Укрпошта

Доставка Новою Поштою:

  • Здійснюється за рахунок покупця.
  • Замовлення формуються та відправляються у будні дні, а за виняткових обставин - у вихідні.
  • В середньому час відвантаження становить від 1 до 4 днів.
  • Незабрані післяплатні посилки автоматично повертаються через 5 днів. Замовлення анулюються, а оплата за них не повертається.
  • Вартість доставки розраховується за тарифами Нової Пошти.
  • Оглядайте всі посилки при отриманні у присутності працівників відділення Нової Пошти. Претензії щодо пошкоджень, виявлених після огляду вдома, не приймаються.

Доставка Укрпоштою:

  • Здійснюється за рахунок покупця.
  • Замовлення формуються та відправляються у будні дні, а за виняткових обставин - у вихідні.
  • В середньому час відвантаження становить від 1 до 4 днів.
  • Незабрані післяплатні посилки автоматично повертаються через 5 днів. Замовлення анулюються, а оплата за них не повертається.
  • Вартість доставки розраховується за тарифами Укрпошти.
  • Оглядайте всі посилки при отриманні у присутності працівників відділення Укрпошти. Претензії щодо пошкоджень, виявлених після огляду вдома, не приймаються.

Зверніть увагу:

  • Терміни доставки можуть варіюватися залежно від обраної вами служби доставки та адреси одержувача.
  • Уточнити актуальну інформацію про тарифи та терміни доставки можна на сайтах Нової Пошти та Укрпошти.

Додаткова інформація

  • Інформацію про статус вашого замовлення можна отримати:

    • У вашому особистому кабінеті на сайті (якщо ви зареєстровані)
    • За телефоном +38 095 025-59-72
    • Написавши нам на e-mail unitupsales@gmail.com
  • Ми не несемо відповідальності за:

    • Затримки в доставці, що виникли з вини служби доставки.
    • Пошкодження товару, що виникли при транспортуванні, якщо ви не оглянули посилку при отриманні.
  • Безкоштовна доставка при замовленні на суму понад 1500 грн. та при умові відсутності опції "післяплати"

Повернення товару

Детальну інформацію про умови повернення товару можна знайти:

  • У розділі "Обмін та повернення" на нашому сайті
  • За телефоном +38 095 025-59-72
  • Написавши нам на e-mail unitupsales@gmail.com